Na het indienen van uw subsidieaanvraag krijgt u altijd een digitale ontvangstbevestiging. Deze wordt automatisch aangemaakt en is voor u een bevestiging dat uw aanvraag goed is aangekomen. Uw aanvraag komt binnen bij onze intake (het subsidieloket). Onze medewerkers controleren de aanvraag op volledigheid en vragen eventuele ontbrekende stukken op.
Later in het proces toetsen wij uw subsidieaanvraag op inhoud. Soms constateren wij dat er dan toch nog aanvullende gegevens nodig zijn om de aanvraag goed te kunnen beoordelen. Wij vragen deze gegevens dan bij u op. Let er wel op dat wij de behandeling van uw aanvraag uitstellen, zolang de gegevens die we missen nog niet zijn aangevuld. Op die manier kan het dus voorkomen dat iemand die de subsidieaanvraag later indient, al eerder een besluit ontvangt. Als wij de ontbrekende of aanvullend door ons opgevraagde gegevens niet ontvangen, kunnen we besluiten uw aanvraag niet (verder) in behandeling te nemen of af te wijzen.